čtvrtek 1. prosince 2016

Donuts....

Doba nemocí nás jako každý rok zastihla v tu nejmíň vhodnou dobu!
V dobu pečení cukroví.
V praxi to vypadá tak, že poletuji po kuchyni.
Trouba rozpálená od šesti od rána do minimálně deseti večer a ze mě leje jako z konve.
U toho nadávám, že letos už je to fakt naposled a příští rok na zakázku už nepeču (stejně to zase nevydržím a budu péct) a jako každý rok v tuto dobu onemocní děti!

Po pár dnech kdy jim klesne horečka.
A také pexeso,člověče nezlob se a spol už nemůžu ani vidět. Se snažím vrátit zpět do kuchyně a dohnat poměrně velký skluz, který mám a to je pro mě vážně šílená představa.
Jsem ten typ co si den plánuje po minutách a to včetně pauzy na záchod, abych měla jistotu že vše klape tak jak má.
Ale jako každý rok do toho tak nějak zapomenu naplánovat cca 10 dní nemoci.
No a když je dětem lépe a já mám tu snahu zase péct, oni mají tu snahu se mnou a já z nich kvetu protože nedokážou pochopit proč se mnou tentokráte péct nemohou a tak mi nezbývá nic jiného než vymyslet náhradní plán pečení pro děti.....Tentokrát jsem to vyřešila americkými donuts k odpolední svačině s horkou čokoládou naprosto ideál.......
Děti zdobily a vykrajovali a já smažila a odškrtla si další kousek na svém seznamu.





Žádné komentáře:

Okomentovat