středa 29. března 2017

Pomerančová bábovka

znáte takový ten den blbec kdy se nic nedaří? No tak to já mám pořád :D Jsem mistr blých náhod/nehod ale protože s tím žiju už téměř 30 let tak to beru s humorem. Dneska jsem pro Vás chtěla nafotit tuhle geniální bábovku akorát jsem pekla ve spěchu honem než pojedu pro prostřední dítko do školky a v tom spěchu si zapomněla tak nějak vymazat formu což mi došlo téměř ihned když jsem do formy nalila těsto ale nu což něco málo nevzhledného jsem pro vás vyčarovala :D


Tahle bábovka je opravdu skvělá určitě bude chutnat všem kdo nemají rádi takové to suché v krku škrábající těsto to se vám u tohohle těsta nestane....


těsto:

150 ml čerstvé pomerančové šťávy ( cca 2 střední pomeranče )
kůra z jednoho pomeranče
2 vejce
250 ml smetany ke šlehání
220 g rozpuštěného másla
1 lžička vanilkového extraktu
1 lžička jedlé sody¨
250g hladké mouky
50 g kakaa
400g cukru


postup vcelku jednoduchý smícháme si v jedné míse všechny sypké suroviny v druhé všechny tekuté a následně postupně suchou směs zašleháme do té tekuté na tohle fakt není potřeba robot zamíchala jsem metličkou ručně a hrudky se mi opravdu netvořily. No a pak už jen nalijeme do VYMAZANÉ A VYSYPANÉ :D :D formy můžete prakticky do jakékoliv já dnes zvolila dlouhou obdelníkovou formu na chleba ve které to za normálních okolností vypadá velice pěkně. A pečeme v předehřáté troubě na 180 cca 55 min čas odhaduji používám špejlový tets.  Po vychladnutí posypeme moučkovým cukrem










Žádné komentáře:

Okomentovat