neděle 11. března 2018

Hruškové muffiny

Tento týden byl víc náročný než jindy.
Ve středu měl Tomík svátek a v pátek moje mamka narozeniny a tak bylo jasné, že o víkendu se bude slavit. Jako každý rok jsem dělala mamce dort, ale bylo potřeba sebou vzít i něco co si dá Julie a vlastně i mamka ( ta věčně bručí že je v redukci a sladké nebude ).
Večer jsem pekla dort pro mamku a ještě jeden pro kamarádky syna a když bylo hotovo pustila jsem se do těchto muffinků.
V lednici ležely už trochu ( no trochu víc ) zralé hrušky které jsem použila na oslazení muffinů.







Večer jsem si plánovala jsem si jak je krásně nazdobím a vyfotím.
Plán mi jako vždy nevyšel. Ráno chaos nad chaos, neustále vypadávající elektrika a dítě vrhající se po muffinech. I to je důvod proč je dnes foceno pouze v kompozici hlavně s Julií, které opravdu chutnalo :D


Těsto:
2 ks      velké zralé hrušky
100 g   lískové ořechy namleté ( já měla v celku a v thermomixu jsem si je rozmixovala )
100 g   ovesná bezlepková mouka
100 g   rýžová mouka
50 g     kokosového cukru
1,5       lžičky jedlé sody
2 ks      vejce
250 g   lískooříškového mléka ( můžete použít i jiné rostlinné mléko )



Postup:
Oříšky jsem si rozmixovala a přidala všechny ostatní suché suroviny. Vše jsem zamíchala a potom přidala všechny "mokré" suroviny a vytvořila hladké (spíše tekoucí) těsto bez hrudek.
Hrušky jsem si omyla, očistila a oloupala.
Nakrájela na malé kostičky a přidala do těsta, které jsem už jen stěrkou promíchala a plnila muffinový plech vyložený papírovými košíčky.
Pekla jsem cca 25 - 30 min na 180°C  horkovzduch.



Dobrou chuť Klára a Jirka

Žádné komentáře:

Okomentovat